Opis prowadzonych zajęć

Body Shape + płaski brzuch

Zajęcia dla osób początkujących i średniozaawansowanych.
Trening aerobowy spalający tkankę tłuszczową, kształtujący, modelujący i wzmacniający kompleksowo całe ciało, nie powodując nadmiernego rozrostu mięśni.
Ćwiczenia wykonywane są z pomocą przyborów, które stanowią dodatkowy element niewielkiego obciążenia - hantelki, stepy, piłki.
Tempo ćwiczeń jest umiarkowane, tak aby ćwiczący mógł skoncentrować się na dokładności i technice.

Step choreografia

Trening aerobowy o wysokiej intensywności.
Zajęcia te zawierają układy taneczne (choreografię) o różnym stopniu trudności i intensywności w zależności od poziomu zaawansowania grupy. Mają na celu redukcję tkanki tłuszczowej, stymulację układu krążeniowo-oddechowego oraz poprawę koordynacji ruchowej przy szczególnym zaangażowaniu mięśni pośladków i ud.
Zajęcia te nie są przeznaczone dla osób z problemami ze strony stawów kolanowych, stawów skokowych oraz kręgosłupa.

TBC - Total Body Conditioning

Celem zajęć TBC jest spalanie tkanki tłuszczowej, przyśpieszenie metabolizmu oraz kształtowanie sylwetki (brzuch, biodra, pośladki, uda). Efekt ten osiągamy poprzez połączenie elementów typowego treningu aerobowego i treningu wzmacniającego. Zajęcia zaczynają się fitnessową rozgrzewką, po której przechodzimy do tanecznego aerobiku opartego na prostej choreografii. Układ choreograficzny przeplatany jest ćwiczeniami wzmacniającymi w pozycjach wysokich. Końcową część zajęć prowadzimy w pozycjach niskich na matach, gdzie głównie pracujemy nad mięśniami brzucha.

Pump & Burn

Nasze autorskie zajecia, na których spalamy tkankę tłuszczową, rzeźbimy mięśnie i pracujemy nad kondycją.
Pierwszą połowę zajęć ćwiczymy ze sztangami: niewielkie obciążenie, duża ilość powtórzeń, zmienne tempo. Kształtujemy mięśnie ramion, nóg, pośladków Emotikon grin i grzbietu.
Druga połowa to TRX: taśmy treningowe stworzone przez amerykańskich marines, w różnych pozycjach wykorzystując własny ciężar uruchamiamy mięśnie głębokie i intensywnie ćwiczymy całe ciało, a w szczególności brzuch, pośladki i klatkę piersiową.
Chodząc regularnie na zajęcia zapewnimy sobie smukłą i wysportowaną sylwetkę.
Zajecia są koedukacyjne, dlatego odbywają się jako ostatnie zajęcia danego dnia.

V-Cross/Trening obwodowy

Jest to prosta technicznie forma aktywności fizycznej nie wymagająca znajomości kroków fitnessowych, jednakże bardzo polecana przez specjalistów jako niezwykle skuteczna w walce z nadmiarem kilogramów, cellulitem i brakiem kondycji fizycznej. Trening obejmuje wszystkie partie ciała, które ćwiczy się na tzw. obwodzie stacyjnym, 1 stacja 1 ćwiczenie, stacji zwykle jest od kilku do kilkunastu. W ciągu zajęć kilka razy pokonuje się pełen obwód stacyjny, z przerwami 1,5-3minuty po każdym obwodzie.
Zajęcia rozpoczynają się 10 minutową rozgrzewką ciała ze strechingiem dynamicznym, natomiast kończą się kompleksowym strechingiem statycznym poszczególnych mięśni. Treningi są urozmaicone, obwody są zmienne. Podczas zajęć wykorzystujemy między innymi taśmy TRX i RIP 60 jako element treningu funkcjonalnego tzn. wykorzystującego podczas ćwiczeń ciężar własnego ciała.

Joga

Jest to forma rekreacji ruchowej opartej na stosowaniu ćwiczeń wzmacniających i rozciągających (asany), połączonych z technikami oddechowymi. Zajęcia rozwijają siłę i elastyczność mięśni, poprawiając ruchomość stawów, doskonale stabilizując postawę i budując piękną sylwetkę. Dodatkowo podczas ćwiczeń pobudzane jest działanie wielu gruczołów między innymi odpowiedzialnych za przemianę materii - regulując ją.
Innym pozytywnym aspektem ćwiczenia jogi jest zwiększenie koncentracji, wytrwałości, cierpliwości, wyciszenie umysłu, ukojenie nerwów oraz uzyskanie dużej dawki energii.

Zdrowy kręgosłup

Specjalistyczny trening wywodzący się z fizjoterapii, oparty na ćwiczeniach wzmacniających mięśnie posturalne − grzbietu, brzucha i pośladków, które stabilizują kręgosłup, ćwiczeniach elongacyjnych i oddechowych.
Uczestnictwo w tego typu zajęciach, przynosi zdecydowaną ulgę w bólach pleców i karku, a także kształtuje prawidłową postawę ciała i zdecydowanie poprawia samopoczucie.

Trening indywidualny

Stworzony i dostosowany indywidualnie do potrzeb, możliwości i celów treningowych danej Klientki naszego studia.
Trener jest wyłącznie do dyspozycji osoby ćwiczącej, prowadzi zajęcia, tłumaczy, demonstruje, koryguje i czuwa, aby ćwiczenia wykonywane były prawidłowo, bezpiecznie i efektywnie.

 
© IT-NET Partner